Friday, June 27, 2008

Percubaan posting


di Giza..Jalan2 sekejap sebelum pekse.ada banyakkenangan kat giza nie.salah satunya kene gigit kuda:D.huhhuhu(guda 2 xde kej lain kot.sbb 2 gigit kaki aku)



aku masa jadi 'pemandu pelancong' orang2 Malaysia yang nak g umrah,tapi jalan2 egypt sekejap coz dieorang ikut 'travel'.Ni masa kat Alexender,Egypt.Belakang tu laut meditrranean.salah satu tempat org2 sini berkelah di musim panas.


Yang bertiga nie akak2 aku.suma dah konvo.aku gak yang belom lagi.Anak bongsu lah katakan.Dari kiri acik(yang die dokong 2 anak sedara kami),uda,andak.



haa.anak sedara kami yang bawak basikal 2, nama die Muhammad Danish.Beso dah...lama aku x balik malaysia..windu betul rasanya nak gaduh dengan die..huhhuhu.tapi nak tak nak kene mengaku kalah.kalau kita menang die nangis..sekarang kalau x silap ada nama baru die.."enish the nyut2x":D.Yang belakang tu pulak anak sepupu aku.nama die aidil.hem..setahu aku dulu berdua nie x rapat.sekarang siap boleh naik beskal sama2..apa pun baguslah:)


No comments:

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Nukilan Ini, Jangan Lupa Memberi Sebarang Komen Sebagai Tanda Ingatan Anda